perjantai 18. toukokuuta 2012

Red Sitting Area


Olin unohtanut kokonaan koko sisustushaasteen! Mutta ei kai se niin vaarallista ole, nyt kun sen taas muistin :D ja kohtahan se on lopuillaan. Tällä kertaa vuorossa siis meidän sohva. 


Tykkään meidän sohvasta, muodon perusteella. Se on myös mukava istua ja helppo pitää puhtaana, vaikkei se siltä ihan näytäkään :D Harmittaa vain kun se on punainen! Ja minä vielä itse valitsin tämän sohvan meille, isälle ja minulle kun muutimme kahdestaan asumaan vuonna 2006. Tämä olin silloin vielä kiva väri :D Ei tainnut olla isän mielestä, sillä omaan kotiin muuttaessa sanoi että "ota sohva mukaan, äläkä tuo takasin" :D

Jos olisi taitoa, saisihan tämän ehkä päällystettyä mutta.. 
Ehkä vain tyydytään tähän. Uuttakin sohvaa olen ajatellut, mutta sitten tätäkään ei raaskisi pois heittää, on se sen verran uusi, hyväkuntoinen ja kallis sohva.
Katsotaan sitten :)

-V-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti