keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Love to sparkle


Heippa!


Tällä kertaa minä sanoitan tämän postauksen, minun reviirillenihän tässä astutaan, äiti vain kirjoittaa kertomuksen mitä telepaattisesti hänelle lähetän. Enhän osaa puhua enkä kirjoittaa. 
Asiaan siis.


Hss, minä saatan nukkua, mennään aivan hiljaksiin..


Tämä kuva on nähty ennenkin, mutta tässä on vaatekaappini. Oikeastaan vaatteitani siellä on vain yhden oven takana, loput kaapeista äiti on vallannut kaikenmaailman roinalla.


Täällä sentään on pelkästään minun tavaroitani, oma kirjahylly ja seinähylly, täynnä vain minua!
Ja Nalle Puh parka naamallaan lattialla..


Tämä näkymä sitten suoraan ovelta, huomaatte varmaan että toinen Puh oli äsken hyllyllä, tällä kertaa pyykkikorin vieressä.. Haamuja?


Tämä on minun näkökulmani asiasta. Aika yksitoikkoinen, mutta onneksi kasvan koko ajan ja näen jo enemmän.


Olen taas nuhainen, ja äiti on tehnyt "hienon" viritelmän sänkyni jalkojen alle, jotta pääni on korkeammalla. Noh, mitäs tuosta, ainakin saan nukuttua paremmin :)


Loppuun vielä jotain minkä sain tädiltäni! Ei se vielä seinälle asti päässyt.. Iskä ja äiti on niin laiskoja, ja äitin pitää aina miettiä monta viikkoa mihin tietyt tavarat sijoitetaan, vaikkei sillä oikeasti ole mitään väliä.
Noh, tässä tämä oli, oli mukava höpistä. Äiti kirjoittaa seuraavan kerran sitten, vaikka oikeastaan tämä oli aika mukavaa. Ehkä olisi blogivallankumous paikallaan? 
No, ehkä minä keskityn vain syömään, nukkumaan, haisemaan ja olemaan ihana!

- Pikku V-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti